kauppakeskus saari, case

Logo ja brändi-ilme

Saimme innostavan tehtävän suunnitella Laajasalon uudelle kauppakeskus Saarelle koko brändi-ilmeen.

Suunnittelimme ja toteutimme uudelle kauppakeskus Saarelle käyttäjä- ja päätelaiteystävälliseen verkkopalvelun.

Sosiaalinen media

Uudelle kauppakeskukselle perustettiin sosiaalisen median kanavat mielenkiintoisten uutisten, ajankohtaisten tapahtumien ja kaupallisten viestien jakamiseen.

Avajaisjulkaisu

Ei enempää eikä vähempää, kuin suuren avajaisjuhlan tuntua! Kotitalouksiin ja alueella jaettava avajaisjulkaisu ilosanoman viestin viejänä – elämyksiä, yllätyksiä, ohjelmaa, esiintyjiä ja huikeita avajaistarjouksia kaikissa liikkeissä – ihan huippua!

Avajaismarkkinointi

Näkyvyyttä aluemedian sivuilla, jotta saatiin varmasti kaikille tieto uudesta kauppakeskus Saaresta ja sen avajaisista.

Avajaismarkkinointi

Näkyvyyttä ulkona ja sisällä, liikennevälineissä ja sillankaiteissa – jotta ilosanoma Laajasalossa ja sen ympäristössä tavoittaisi kaiken kansan: LÄHELLE ON LYHYT MATKA 22.11. LÄHTIEN

Avajaistapahtuma

Avajaisiltaan kuuluu itseoikeutetusti ilotulitus. Siis ILOTULITUS.

Avajaistapahtuma

Kivaa ihan kaikille! Ilmapalloja, avajaiskakkukahvit, taikuri, hattaroita, esiintyjiä, suomi-soulin klassikoita ja niiden armoitettu tulkitsija, yllätyslahjoja, leikkitatskoja, keppareita…ja vaikka mitä!

Uutiskirje

Mielenkiintoiset uutiset suoraan sähköpostiin mutkattoman uutiskirjekonseptin välityksellä.

Kauppakeskus Saari, video

Uuden kauppakeskusbrändin lanseeraus ja avajaismarkkinointi

Asiakkaitamme

Mainostoimisto

sataprosenttia oy

Länsikeskus,
Pihatörmä 1 A, 02240 Espoo
Puhelin: +358 400 204 535
postilaatikko@sataprosenttia.fi

Copyright Sataprosenttia Oy 2018